Naše ciele

Komunikácia

  • partnerské a priateľské vzťahy medzi učiteľmi a žiakmi, učiteľmi a rodičmi, školským psychológom, rodičmi, učiteľmi a žiakmi
  • v predmete Etická výchova, Dramatická výchova, Rétorika a Psychológia rozvíjanie komunikačných zručností žiakov, ich emocionálnej inteligencie, schopnosti pracovať v tímoch, demokraticky manažovať aktivity v skupinách
  • výchova žiakov k demokracii, tolerancii, a k ďalším dôležitým hodnotám nevyhnutných pre demokratickú spoločnosť, v ktorej budú žiť a pracovať
  • vzájomná spolupráca učiteľov, školského psychológa a výchovného poradcu pri rozvíjaní osobností žiakov a ich kompetencií

_________________________________

Kooperácia

  • nové formy kooperácie školy a rodičov
  • pravidelné stretávanie sa rodičov s triednymi učiteľmi a školskými psychológmi
  • pravidelné informovanie rodičov o výsledkoch žiakov – o ich úspechoch, ale aj rezervách v rozvoji osobnosti
  • aktívne zapojenie rodičov do diania školy, účasť rodičov na výučbe

________________________________

Kompetencia

  • vzdelávanie žiakov podľa učebných plánov a osnov stanovených MŠ SR
  • dôraz na dobrú prípravu žiakov na prijímacie pohovory na stredné školy
  • vytvorenie nestresového prostredia, pokojnej pracovnej atmosféry
  • nové tematické celky v rámci predmetov sú zamerané na:
    – dramatickú výchovu a rétoriku
    – výchovu k manželstvu a rodičovstvu
    – protidrogovú výchovu
    – adekvátnu voľbu strednej školy a budúceho povolania
    – rozvoj personálnej inteligencie
    – cudzie jazyky a rozvoj komunikácie v cudzom jazyku
    – psychológiu
    – počítače, počítačovú grafiku, prácu s internetom

________________________________

Kreativita

  • rozvoj tvorivosti a tvorivého myslenia žiakov v rámci všetkých predmetov, ich nadania, talentu, hľadanie ich potenciálu

_________________________________

Kariéra

  • postupná príprava na správne rozhodovanie o svojej budúcej profesijnej kariére, príprava na výber strednej školy, študijného odboru a profesie