O triede 5.A

PhDr. Veronika Bisaki
Triedna učiteľka

 

V piatom ročníku žiakom počas denného harmonogramu zabezpečujeme:

  • individuálny prístup
  • školského psychológa v triede
  • asistenta učiteľa pre individuálnu prácu so žiakmi so špecifickými potrebami
  • aktívne hodiny zamerané na prepojenie vedomostí a zručností
  • rozvoj prezentačných zručností
  • rozdeľovanie získavaných vedomostí na menšie celky a priebežné prehlbovanie osvojených vedomostí a ich následné prepájanie s praxou
  • veľký výber mimoškolských aktivít (popoludňajšie záujmové útvary zamerané na prehlbovanie vedomostí a zručností žiakov, relaxačné aktivity a i.)
  • edukatívne školské akcie zamerané na osvieženie vyučovacieho procesu a prepojenie v škole získaných vedomostí s ich uplatnením v bežnom živote
  • prípravu na úspešné absolvovanie Testovania 5 zo slovenského jazyka a literatúry a matematiky
  • prípravu žiakov na rozvoj svojich prirodzených daností a získavanie nových
  • aktívnu spoluprácu žiakov na tvorbe vyučovacej hodiny
  • vyučovacie hodiny vedené diskusnou metódou, ktoré budujú v žiakoch samostatný a plynulý prejav
  • priateľské vzťahy s učiteľmi a inými pedagogickými a odbornými zamestnancami školy
  • budovanie priateľskej a pohodovej atmosféry medzi žiakmi 2. stupňa školy